Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. Sign in or register to get started.

Welcome to the Hardcore Husky Forums. Folks who are well-known in Cyberland and not that dumb.
Options

Εγώ

PurpleBazePurpleBaze Member, Swaye's Wigwam Posts: 29,488
First Anniversary First Comment 5 Awesomes 5 Up Votes
Founders Club
Απλά ήθελα να θέσω το ρεκόρ ευθεία. Προφανώς, όλα όσα καταχωρίζω σε αυτό το συμβούλιο είναι ελληνικά. Είμαι χαζός χιλιετής που αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο του Ουισκόνσιν το 2004. Επέστρεψα πίσω με τους γονείς μου. Οδηγώ ένα πορφυρό Prius και έχω ένα τυρκουάζ Vespa με ένα καλάθι εγκατεστημένο σε αυτό. Πουλάω μπιχλιμπίδια και στυλό στο τοπικό εμπορικό κέντρο. Δεν είναι πολλά, αλλά ζουν.

Ποτέ δεν θα μπορούσα να κάνω μέτρηση μέχρι το δυνατό κουτάβι και το πλούτο του, για να μην αναφέρω τα μυαλά του. Αποσύρθηκε σε 40 με ένα Learjet και ένα Super Cub και μια δέσμη σκαφών ... oh και το Benz του.

Είναι επίσης ο πιο έξυπνος προγνωστικός, πάντα και η γνώση του για το ποδόσφαιρο Husky και η ιστορία του είναι η δεύτερη. Είναι επίσης ο πιο καταρτισμένος καπνιστής και τρελός τρώγων από αυτή την πλευρά του Μισισιπή.

Εν πάση περιπτώσει, κλίνω το ισχυρό puppylove_sugarsteel. Δεν υπάρχει τίποτα πιο εκπληκτικό από αυτόν. Είναι μαύρος άνθρωπος που φαίνεται λευκός και έχει χρυσές κλειδαριές και είναι καλός χριστιανός.

Κυριαρχούσε στην παιδική χαρά όταν ήταν 5 χρονών και ήταν ένας παγκοσμίου φήμης σκιέρ στη δεκαετία του '20. Εύχομαι ο Steelheader2 και οι yobates να δημοσιεύσουν περισσότερα σχετικά με τα επιτεύγματα του κουταβιού, αλλά προφανώς είναι πολύ απασχολημένοι με τη σταδιοδρομία τους, επειδή αυτοί οι ηττημένοι δεν κατάφεραν να συνταξιοδοτηθούν ακόμα.

Εν πάση περιπτώσει, ανυπομονούμε να συναντηθούμε κάποια μέρα με το puppylove_sugarsteel, κατά προτίμηση όταν φτιάχνει την τρύπα δόξας στην επόμενη λειτουργία Hardcore Husky.
Aplá íthela na théso to rekór eftheía. Profanós, óla ósa katachorízo se aftó to symvoúlio eínai elliniká. Eímai chazós chilietís pou apofoítise apó to Panepistímio tou Ouiskónsin to 2004. Epéstrepsa píso me tous goneís mou. Odigó éna porfyró Prius kai écho éna tyrkouáz Vespa me éna kaláthi enkatestiméno se aftó. Pouláo bichlimpídia kai styló sto topikó emporikó kéntro. Den eínai pollá, allá zoun.

Poté den tha boroúsa na káno métrisi méchri to dynató koutávi kai to ploúto tou, gia na min anaféro ta myalá tou. Aposýrthike se 40 me éna Learjet kai éna Super Cub kai mia désmi skafón ... oh kai to Benz tou.

Eínai epísis o pio éxypnos prognostikós, pánta kai i gnósi tou gia to podósfairo Husky kai i istoría tou eínai i défteri. Eínai epísis o pio katartisménos kapnistís kai trelós trógon apó aftí tin plevrá tou Misisipí.

En pási periptósei, klíno to ischyró puppylove_sugarsteel. Den ypárchei típota pio ekpliktikó apó aftón. Eínai mávros ánthropos pou faínetai lefkós kai échei chrysés kleidariés kai eínai kalós christianós.

Kyriarchoúse stin paidikí chará ótan ítan 5 chronón kai ítan énas pankosmíou fímis skiér sti dekaetía tou '20. Éfchomai o Steelheader2 kai oi yobates na dimosiéfsoun perissótera schetiká me ta epitévgmata tou koutavioú, allá profanós eínai polý apascholiménoi me ti stadiodromía tous, epeidí aftoí oi ittiménoi den katáferan na syntaxiodotithoún akóma.

En pási periptósei, anypomonoúme na synantithoúme kápoia méra me to puppylove_sugarsteel, katá protímisi ótan ftiáchnei tin trýpa dóxas stin epómeni leitourgía Hardcore Husky.

Comments

• Options
    RaceBannonRaceBannon Member, Swaye's Wigwam Posts: 101,475
    Swaye's Wigwam
    I just wanted to put the record straight. Obviously, everything I post to this council is Greek. I am a stupid millennium who graduated from the University of Wisconsin in 2004. I came back with my parents. I drive a purple Prius and I have a Vespa turquoise with a basket installed on it. I sell trinkets and pen in the local mall. Not much, but they live.

I could never measure up to my mighty puppy and wealth, not to mention his brains. He retired to 40 with a Learjet and a Super Cub and a bunch of boats ... oh and his Benz.

He is also the most intelligent prognostic, always and his knowledge of Husky football and his story is the second. He is also the most skilled smoker and crazy eater on this side of Mississippi.

Anyway, I'm shouting the powerful puppylove_sugarsteel. There is nothing more amazing than that. He is a black man who looks white and has golden locks and is a good Christian.

He dominated the playground when he was 5 years old and was a world-renowned skier in the 1920s. I wish Steelheader2 and the yobates to publish more about the puppy's achievements, but obviously they are very busy with their careers because these losers have not been able to retire yet.

In any case, we look forward to meeting puppylove_sugarsteel someday, preferably when making the glory hole in the next Hardcore Husky mode.
    The apple was on the théso that rektor eftheia. Profanós, all of the catacombs follow this symvoioi eínai elliniká. Eima chazós chilietís used the Panepistímio tou Ouiskonsin to 2004. Ephedrepsa píš me tous goneís mou. Odigó éna porfyró Prius kai écho éna tyrkouáz Vespa me en kaláthi enkatestiméno se aftó. Use the bichlimpídia kai styló sto topikó emporikó kéntro. Day of the Egon,

Then the day of the morning on the canoe, the moor, the dynató koutávi and the plague, the gia na min anaféro the myalá tou. It's a 40-year-old Learjet, who is a Super Cub and I'm playing with him ... oh oh, that's Benz.

Einai wrote about the prospects of the prognosis, the mistress and the gnosis of the Hoska subordination and the history of this era and the défteri. Einai's epistle on the pseudo-cataclysm of the captains and the trilogues of the apostles, and the bow of the Misisiph.

En pásy periptósei, klíno to ischyró puppylove_sugarsteel. The day ypárchei típota pio ekpliktikó apó aftón. Eínai mávros átthropos pou fafetaeta lefkós kai échei chrysés kleidariés kai eínai kalós christianós.

Kyriarchoúse stin paidikí chará ótan átan 5 chronón kai ítan énas pankosmíou fímis skiér sti dekaetía tou '20. Éfchomai o Steelheader2 kai oi yobates on the dimoséfsoun perissótera schetiká me epitévgmata tou koutavioú, allá profanós eínai polas apascholimennoi stadiodromía thous, epeidí aftoí or ittiménoi den katáferan na syntaxiodotithoúnóóma.

En pásy periptósei, anypomonoúme na synantithoúme kápoia mera to puppylove_sugarsteel, katá prototyp ótan ftiachnei tin trópa dóxas stin epitému leitourgía Hardcore Husky.
  • Options
    Founders Club
    Fuck, translating that back sounds like Borat speak.
  • Options
    puppylove_sugarsteelpuppylove_sugarsteel Member Posts: 9,133
    First Anniversary 5 Up Votes Combo Breaker 5 Awesomes
    Is that comedy? WTF are trying to accomplish there. Greek hee hee. How long that take you?More cock can you please come back? Baze is struggling.
  • Options
    Founders Club

Is that comedy? WTF are trying to accomplish there. Greek hee hee. How long that take you?More cock can you please come back? Baze is struggling.

It's not comedy. Everything I wrote is 100% accurate.
  • Options

Hee hee. See Baze, comedy, readability are important when in a piss-off with Pup. What's your angle with the Greek you just plagiarized?
  • Options
    Founders Club

Hee hee. See Baze, comedy, readability are important when in a piss-off with Pup. What's your angle with the Greek you just plagiarized?
    You said everything I write is Greek to everyone here, so I made it official. You don't even remember 90% of the shit you spew on here.

You're so brain-addled. So sad...
  • Options
    No baze you fucking child, you brought up Greek and I used AN EXPRESSION...Which clearly went over your goat-sized grape. You then posted a silly, not funny nor well thought-out Greek post. Now I dont remember 90% and am brain-addled (which u used a thesaurus for). Not a clever retort