Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. Sign in or register to get started.

Welcome to the Hardcore Husky Forums. Folks who are well-known in Cyberland and not that dumb.
Options

BACKS AGAINST THE WALL HEART OF A CHAMPION GAME SIX HEAT WIN THREAD

RaceBannonRaceBannon Member, Swaye's Wigwam Posts: 101,728
First Anniversary First Comment 5 Awesomes 5 Up Votes
Swaye's Wigwam

Comments

  • Options
    DerekJohnsonDerekJohnson Administrator, Swaye's Wigwam Posts: 60,258
    First Anniversary First Comment 5 Awesomes 5 Up Votes
    Founders Club
    Is this the same thing as the heart of a Buffalo???
  • Options
    TierbsHsotBoobsTierbsHsotBoobs Member Posts: 39,680
    Combo Breaker 5 Up Votes 5 Awesomes First Anniversary
    Vostè vol treure els guants Race? Vostè vol aconseguir en un partit de pixar? Anem a fer-ho. Anem a rotllo.

    M'estic completament fart del teu odi, la negativitat i la gent llançant sota de l'autobús.

    Francament Race, estic molt, molt feliç que jo no et conec. Estic molt feliç de que jo no porto el que sembla ser una vida tan patètica que s'enfronta amb la recerca de la negativitat en cada situació. Has d'anar a buscar alguna cosa per somriure. Que jo sàpiga, és estiu. El temps a Seattle sembla ser molt molt bo en aquest moment - per què no vas a veure això.

    Vostè és molt molt malament les coses. Vostè pot pensar que la quantitat de temps que vostè segueix llançant els seus punts de vista que ara que vostè ha sentit prou vegades que vostè té raó. No té vostè raó.

    Vostè parla de 12-47 així que va passar del cel blau. Mai he vist una vegada suggereix que el procés de la caiguda d'aquest programa es va iniciar molt abans Emmert va arribar.

    Vols fets? Vols la veritat? Aquesta és la seva veritat.

    Emmert va arribar a la Universitat de Washington abans de la temporada d'1-10 GLORIÓS sota Gilby. L'any anterior (2003) Gilby va aconseguir fer més per arribar a 6-6, però que va comptar amb la debacle a Cal on ens vam donar per vençuts 700 metres (més o menys). Era un equip indiferent que gairebé era com molt mediocre. Vam perdre 5 de nostre últim 8, incloent l'explosió de Cal, l'explosió de la UCLA, i una derrota a casa davant NEVADA. Sí, el programa s'adreça a la direcció correcta.

    La temporada 2002 sota Slick va ser un altre exemple temporada de llei que és el més recordat pel "Campionat del Nord-oest". Això va ser genial. Però va ocultar el fet que entrar al "Campionat del Nord-oest" que érem un equip de futbol 4-5 que era gairebé una broma a 1-4 a la conferència. El 2002 i 2003 es va acabar la temporada amb un rècord de conferència de 4-4.

    No eren bons equips de futbol. La tendència es dirigeix ​​cap avall.

    Emmert ve a bord i immediatament obté sadled amb la debacle de 1-10 Gilby.

    Abans d'Emmert que puja a bord, Babs nau salta després d'una dècada de mala gestió, incloent el permetre l'estadi per començar el procés d'erosió.

    Al llarg de 2003, ens enfrontem a sortir de Slick i el judici subsegüent (s), Dr Feelgood, i un desastre total amb el programa de softbol i Teresa Wilson.

    Ara, tingui en compte el següent: tot això va passar ABANS EMMERT estava prop de ser el president de la Universitat de Washington.

    Les coses no estaven en bon estat. Crec que gairebé tothom ho sabia.

    Es forma un comitè de cerca per reemplaçar Babs. La Carta de Drets, escola superior i els grans defensors de donants de l'escola estan malalts de l'ou a aparèixer a la cara. Estan farts del club de camp que Babs corrien i la forma fluixa que dirigia el departament - en particular a la llum del que va succeir amb Slick. Volien algú formal, correcta, i que podien comptar que no tacar el nom de la Universitat. ENTER TODD TURNER.

    Ara bé, això gairebé et porta fins al punt en què va ser contractat Emmert. ¿Havia de firmar la contractació de Turner? El més probable. Però el que sigui.

    En aquest punt, Emmert no és responsable de l'execució en l'àmbit del programa de futbol. Hi ha un entrenador al seu lloc. No és el treball d'Emmert per supervisar el programa de futbol o qualsevol altre programa en el departament d'esports. Aquest treball pertany a Todd Turner. És el treball d'Emmert per monitoritzar l'acompliment en el treball de Todd Turner.

    Així succeeix 1-10. Gilby es conserva per Turner (amb raó). Sí, el programa es va anar 1-10. Però les accions dels encarregats de la supervisió del programa eren correctes. Turner va disparar l'entrenador dels mals resultats. Si estic en el lloc d'Emmert, no em puc queixar.

    Cerca d'entrenador es porta a terme i Turner té el seu cor posat en Tyrone Willingham. És de lloguer de Turner. No es tracta de lloguer de Emmert. Segurament Emmert va haver de signar el lloguer. Això està bé. Vostè vol donar una mica de culpa a ell per no tenir la visió per negar el lloguer. Això està bé. No obstant això, el lloguer no és responsabilitat d'Emmert. És responsabilitat de Turner. És responsabilitat Emmert mantenir Turner responsables de la contractació (que ho va fer 3 anys més tard, quan era obvi que Tyrone no era la resposta).

    Així Tyrone va 2-9 el primer any després d'un any 1-10. No gaire bé. Els senyals d'advertència comencen a anar fora, sobretot amb una mica de mal exercici per tancar partits. Però és el primer any del règim i realment difícil d'aconseguir massa crítica.

    El proper any, el programa va 5-7 i té 2 esdeveniments importants. El primer esdeveniment significatiu és la pèrdua de la QB a la lesió. Crec que molts podrien argumentar que sense la pèrdua d'Isaïes aquest any, anem 6-6. El segon esdeveniment que va ser significatiu va ser el dia "de sobte alt" i la pèrdua inexplicable de Stanford amb l'equip de futbol més emoció a ningú havia vist mai. Un cop més, no hi ha prou allà per acomiadar Tyrone en aquest punt. Hi ha senyals d'advertència. No acostumo a dir gairebé Tyrone que l'any següent és un any d'acció en què alguna cosa ha de succeir. Ell està en una corretja curta en aquest punt en la meva opinió.

    A l'any següent perdem jocs de formes que són inexplicables. Bufa una gran pèrdua per a Arizona - un joc que mai hauríem d'haver perdut. El final més ridícul que una Copa d'Apple que he vist que un home estava oberta per 20 iardes que surten d'un temps d'espera. Bufar un parell de 21 punts porta a Hawaii. Era bastant obvi en aquest punt que les coses no estaven funcionant. Canvi d'entrenador estava en ordre. Potser un canvi d'AD també estava en ordre. El canvi d'entrenador ha estat bloquejat i complicat. El cap de l'AD caure - i amb raó, a causa d'algunes altres qüestions que tenia i un terrible lloguer d'un entrenador tal.

    Abans de la decisió d'acomiadar Tyrone després de 2007, és molt difícil discutir amb qualsevol cosa que Emmert havia fet en relació amb el programa de futbol.

    He de dir que amb el que Tyrone volta en 2008 va ser un error desastrós. Això no hauria d'haver succeït. Vostè vol tirar 0-12 d'Emmert - Estic totalment d'acord. Crec que si t'enxampen Emmert en un moment de veritable reflexió, caldria dir en retrospectiva que hauria d'haver fet el pas i que no valia la pena la matança de 0-12.

    Tire Emmert sota de l'autobús per al 2008. Aquesta és la seva responsabilitat. 2004-2007? No tant. Per tots els mitjans, si us plau, si us plau digui on té la responsabilitat de 2004 i 2007, a part del fet que ell és el president de la universitat. Si us plau digui quines accions específiques que va fer per minar el programa. No vas a trobar - no hi són.

    La seva crítica a Emmert és ridícul. La seva crítica de Woodward és francament còmic.

    Quan Woodward ha fotut aquest programa? Només ha estat el responsable d'aquest programa en l'estiu de 2008 en un paper a temps complet. Vas a tenir-lo a foc per ser l'AD provisional per al primer semestre de 2008? Com està responsable de qualsevol cosa, des 2004-2007, quan ni tan sols estava involucrat amb el Departament d'Esports? Parli sobre les teories de conspiració. Aquesta pot ser una de les més grans teories de la conspiració que mai he vist.

    No m'agrada perdre. No m'agrada el que he vist en els últims 5 anys. M'ha fet mal l'estómac moltes vegades. Però a diferència de tu, almenys puc fer un pas enrere i adonar-se que la gènesi d'aquest problema va començar molt abans que Mark Emmert es va convertir en President de la Universitat de Washington.

    Si em vaig dedicar a ser un "sense sentit Race Bannon servent", llavors jo estaria convençut que l'única explicació lògica per als nostres fracassos han estat Marcos Emmert i Scott Woodward.

    Amb tota franquesa, que l'opinió és una de les més estúpides opinions increïblement estúpides que he vist en la meva vida.

    No defenso als "objectius equivocats." No és culpa de ser llançat el camí de Emmert. No tinc inconvenient a reconèixer-ho. Però no és tota la seva culpa. Babs té la culpa. Gerberding mereix culpa. McCormick es mereix una mica de culpa. Slick mereix una mica de culpa. Gilby mereix una mica de culpa. Turner es mereix una mica de culpa. Tyrone mereix una mica de culpa. Dels noms que he esmentat, només 3 d'aquests noms tenen cap línia de temps que s'estén a qualsevol part del mandat de Emmert. Això és menys de la meitat d'aquests noms.

    Francament Race, ets un ruc de classe mundial. Quan sento la gent gossa i gemegar sobre les persones en l'Estat de Washington - és vostè un exemple de vidre de per què la gent queixar-se que l'Estat de Washington. Quan sento la gent queixar-se que els fans de la Universitat de Washington i el que les seves queixes són, que representa el que aquestes queixes són.

    Al meu entendre, no és bo per a la Universitat de Washington. No està ajudant al programa. No està ajudant a la Universitat. Vostè és completament egoista i pompós imbècil egoista.

    Vostè està bordant a l'arbre equivocat, si vostè va a per mi. No sóc tan ingenu com per ficar el cap tan ficada al cul a ignorar el que estic veient. No crec que hi hagi ningú que sàpiga que em digués que no anava a dir les coses pel seu nom.

    Tot el que pagar i assistir als partits més del que he viscut ha fet per vostè que se li dóna una capacitat percebuda per anar un vell amargat. Felicitacions per això.

    Gràcies per mostrar els que estem en una generació més jove a no actuar de 20 a 30 anys, quan estem en les seves sabates.
  • Options
    TheKobeStopperTheKobeStopper Member Posts: 5,959
    5 Awesomes 5 Up Votes First Comment First Anniversary
    If the Heat win tonight it'll be interesting. If not it'll be interesting.
  • Options
    TheKobeStopperTheKobeStopper Member Posts: 5,959
    5 Awesomes 5 Up Votes First Comment First Anniversary
    It just got interesting.
  • Options
    RoadDawg55RoadDawg55 Member, Swaye's Wigwam Posts: 30,123
    First Anniversary First Comment 5 Up Votes Combo Breaker
    Swaye's Wigwam
    I must say, that was a hell of a game.
  • Options
    DerekJohnsonDerekJohnson Administrator, Swaye's Wigwam Posts: 60,258
    First Anniversary First Comment 5 Awesomes 5 Up Votes
    Founders Club
    "This page is in Catalan. Would you like to translate it?"

    Thanks, Sven
  • Options
    TierbsHsotBoobsTierbsHsotBoobs Member Posts: 39,680
    Combo Breaker 5 Up Votes 5 Awesomes First Anniversary

    "This page is in Catalan. Would you like to translate it?"

    Thanks, Sven

    As always, I am here to help. What language would you like for the Game 7 thread?

  • Options
    DerekJohnsonDerekJohnson Administrator, Swaye's Wigwam Posts: 60,258
    First Anniversary First Comment 5 Awesomes 5 Up Votes
    Founders Club
    How about Hindi?
  • Options
    MikeDamoneMikeDamone Member, Swaye's Wigwam Posts: 37,781
    First Anniversary First Comment 5 Awesomes 5 Up Votes
    Swaye's Wigwam
    edited June 2013

    How about Hindi?

    5 कारण ?
  • Options
    TierbsHsotBoobsTierbsHsotBoobs Member Posts: 39,680
    Combo Breaker 5 Up Votes 5 Awesomes First Anniversary

    How about Hindi?

    Can do.

Sign In or Register to comment.