Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. Sign in or register to get started.

Welcome to the Hardcore Husky Forums. Folks who are well-known in Cyberland and not that dumb.

According to my buddy that is good friends with the team doctor, Skinny is out for the season

BaphometBaphomet Member Posts: 1,511
Just kidding.

Happy belated April Fools.

«1

Comments

  • PurpleBazePurpleBaze Member, Swaye's Wigwam Posts: 29,709 Founders Club
  • LoneStarDawgLoneStarDawg Member Posts: 13,300
  • GrundleStiltzkinGrundleStiltzkin Member Posts: 61,485 Standard Supporter
    Yore ayes are as good as mine

  • dirtysouwfdawgdirtysouwfdawg Member, Swaye's Wigwam Posts: 12,757 Swaye's Wigwam

    Suck my dick.

    Enumclaw truck stop glory hole, 7:15, tonight.

    Ask for the muddin option...
  • BreadBread Member Posts: 4,011
    I wouldn't be surprised if the team doctors are spreading this rumor, to make their big reveal more dramatic. Once you all see the work they did on Easons leg this winter you will be impressed.
  • BaphometBaphomet Member Posts: 1,511


    I don't think missing the technical April 1st date by 13.5 hours makes me a troll. I just didn't think of it yesterday.

    Wish I had, would have been epic, but I was too busy playing an epic prank in the Seattle reddit forum about a huge sequoia tree being cut down in a Seattle neighborhood.
  • BaphometBaphomet Member Posts: 1,511

    Suck my dick.

    "So getting blown by dudes has a place in your world. Got it."
  • dirtysouwfdawgdirtysouwfdawg Member, Swaye's Wigwam Posts: 12,757 Swaye's Wigwam
    Baphomet said:

    Suck my dick.

    "So getting blown by dudes has a place in your world. Got it."
    It doesn’t in yours?



    Asken for a fren.
  • CFetters_Nacho_LoverCFetters_Nacho_Lover Moderator, Swaye's Wigwam Posts: 29,916 Founders Club
    Baphomet said:


    I don't think missing the technical April 1st date by 13.5 hours makes me a troll. I just didn't think of it yesterday.

    Wish I had, would have been epic, but I was too busy playing an epic prank in the Seattle reddit forum about a huge sequoia tree being cut down in a Seattle neighborhood.
    CSB
  • BaphometBaphomet Member Posts: 1,511

    Baphomet said:


    I don't think missing the technical April 1st date by 13.5 hours makes me a troll. I just didn't think of it yesterday.

    Wish I had, would have been epic, but I was too busy playing an epic prank in the Seattle reddit forum about a huge sequoia tree being cut down in a Seattle neighborhood.
    CSB
    Thanks! You'll probably never understand just how much your affirmation means to me...
  • PassionPassion Member Posts: 4,622

    Suck my dick.

    A little worried by the people who chincredibled this post.
  • Passion said:

    Suck my dick.

    A little worried by the people who chincredibled this post.
    Probably idiots from Derrick Johnson’s crew.
  • GrundleStiltzkinGrundleStiltzkin Member Posts: 61,485 Standard Supporter
    Passion said:

    Suck my dick.

    A little worried by the people who chincredibled this post.
    Irony chins. Dennis doesn’t have a dick, he’s got a @PuffyLittleGinage
  • PurpleJPurpleJ Member Posts: 36,922 Founders Club
    Passion said:

    Suck my dick.

    A little worried by the people who chincredibled this post.
    Tonhöhe. Boulder mit 3 Zeilen für eine Katze ist babyshit ... ein Wachmann voller Chinamen aus der Stadt, die nicht gleichzeitig rudern können, dann ja Pitch, es kann sehr skizzenhaft sein. Mein Punkt war jedoch, dass ich meine Katze unter den meisten humanen kubischen Metrikbedingungen überfahren habe, und es ist nicht so, als würde man beispielsweise den Unterlauf des Tumwater Canyon auf der Wetstnatchee laufen lassen
  • BaphometBaphomet Member Posts: 1,511
    PurpleJ said:

    Passion said:

    Suck my dick.

    A little worried by the people who chincredibled this post.
    Tonhöhe. Boulder mit 3 Zeilen für eine Katze ist babyshit ... ein Wachmann voller Chinamen aus der Stadt, die nicht gleichzeitig rudern können, dann ja Pitch, es kann sehr skizzenhaft sein. Mein Punkt war jedoch, dass ich meine Katze unter den meisten humanen kubischen Metrikbedingungen überfahren habe, und es ist nicht so, als würde man beispielsweise den Unterlauf des Tumwater Canyon auf der Wetstnatchee laufen lassen
    ขว้าง โบลเดอร์กับแมว 3 สายคือ babyshit ... ยามที่เต็มไปด้วย Chinamen จากเมืองที่ไม่สามารถเข้าแถวกันได้ในเวลาเดียวกันใช่แล้ว Pitch ก็สามารถร่างได้ อย่างไรก็ตามจุดของฉันคือว่าฉันวิ่งข้ามแมวของฉันภายใต้เงื่อนไขส่วนใหญ่ของมนุษย์ลูกบาศก์และมันไม่เหมือนการวิ่งใต้น้ำ Tumwater Canyon บน Wetstnatchee เป็นต้น

  • GrundleStiltzkinGrundleStiltzkin Member Posts: 61,485 Standard Supporter
    Baphomet said:

    PurpleJ said:

    Passion said:

    Suck my dick.

    A little worried by the people who chincredibled this post.
    Tonhöhe. Boulder mit 3 Zeilen für eine Katze ist babyshit ... ein Wachmann voller Chinamen aus der Stadt, die nicht gleichzeitig rudern können, dann ja Pitch, es kann sehr skizzenhaft sein. Mein Punkt war jedoch, dass ich meine Katze unter den meisten humanen kubischen Metrikbedingungen überfahren habe, und es ist nicht so, als würde man beispielsweise den Unterlauf des Tumwater Canyon auf der Wetstnatchee laufen lassen
    ขว้าง โบลเดอร์กับแมว 3 สายคือ babyshit ... ยามที่เต็มไปด้วย Chinamen จากเมืองที่ไม่สามารถเข้าแถวกันได้ในเวลาเดียวกันใช่แล้ว Pitch ก็สามารถร่างได้ อย่างไรก็ตามจุดของฉันคือว่าฉันวิ่งข้ามแมวของฉันภายใต้เงื่อนไขส่วนใหญ่ของมนุษย์ลูกบาศก์และมันไม่เหมือนการวิ่งใต้น้ำ Tumwater Canyon บน Wetstnatchee เป็นต้น

    @PurpleBaze ????
Sign In or Register to comment.